דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת נישה לקמפיין באינטרנט 

מאת    [ 27/08/2007 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 4444 פעמים ]

ישנם כמה דרכים לבחירת נישה.
דרך אחת היא לעבור על מידע חדש. עיתונים מקוונים, מגזינים, עיתונים יומיים באנגלית, אתרי מידע באינטרנט, חדשות מחו"ל יכולים לתת לכם רמזים ומידע למוצרים חדשים או פופולאריים ללא תחרות רבה. הרעיון הוא למצוא פוטנציאל לנישה חדשה.
לדוגמא : אם שמעתםקראתם שבמדינה מסוימת או עיר בארה"ב יצא בקרוב חוק המחייב לדבר עם דיבורית ברכב בזמן שיחה , או בארץ ( למרות שהאפשרויות בארץ מצומצמות... ) יצא בקרוב חוק המחייב חבישת קסדה ברכיבה על אופניים, תוכלו להשתמש במידע זה לבחירת קמפיין . את הקמפיין ניתן לפרסם דרך גוגל אדוורדס במדינה בעיר או אפילו רק באזור מסויים לפי בחירתכם.
השיטה היא לחפש כל הזמן מידע חדש , למצוא תוכניות שותפים לנושא זה ולצאת לקמפיין מסודר כמה שיותר לפני כולם. מאוד חשוב לחפש נישה שבה אתם מבינים. אם אתם בענייני מחשבים, עדיף לחפש לדוגמא - תוכנות הנותנות פיתרון בנושא מסוים. לא כל מוצר משתתף בתוכנית שותפים באתרים כמו cj או clickbank . לפעמים יש צורך לחפש יצרנים המספקים תוכנית אפילייט משלהם למוצרם באתר הבית שלהם. חפשו את המילה Affiliate באתרם.

דרך נוספת לבחירת נישה, חיפוש ב eBay: www.ebay.com .
החלטתם לדוגמא לבצע קמפיין בנושא בריאות. לחצו על קטגוריה: Healthy & Beauty באיביי .
בקטגוריה ראשית זו תמצאו קטגוריות משנה רבות בנושא בריאות. כשנלחץ על קטגורית משנה : Weight Management , תוכלו לראות בצד שמאל בקטגוריות, כמה מוצרים למחירה קיימים בכל תת קטגוריה הנמצאת תחת קטגורית המשנה Weight Management . לדוגמא: Scales - 282 מוצרים , Pill Tablets Capsules 3820 מוצרים.

ניתן להניח שאם סוג מוצר מפורסם בהקפים גבוהים לאורך זמן ,סביר להניח שיש גם קונים לא מעטים למוצר זה. בדרך זו ניתן לחפש בקטגוריות באיביי. חפשו מוצרים עם כמות מחירות גבוה . לאחר שמצאתם מוצר כזה , בדקו בדרכים נוספות נישה זו. בכתבה הבאה, בדיקת הנישה , נבדוק פופולאריות הנישה ונושאים דומים.

דרך נוספת: clickbank : www.clickbank.com
בקליק בנק מאפשר לבחור מוצרים ווירטואלים. ספרים אלקטרונים, תוכנות, מגזינים אלקטרונים, תוכניות חיסכון, הלוואות וכדומה.
1.בחרו נישה נושא שאתם מבינים בו או שיש לכם ניסיון עם מוצרנושא כזה.
2.הקישו שם המוצר בקליק בנק ומיינו מוצרים לפי פופולאריות .
3.בדקו עלות מוצר. בדרך כלל, המוצרים הנמכרים ביותר ,נעים בין- 29 עד 49.9 דולר. מוצרים מעל 190 דולר נמכרים פחות. למרות שהרווח למוצר כזה יכול להיות גבוה. מוצרים זולים מאוד , אינם מכניסים לכם רווח משמעותי וכדאי לדלג על מוצרים אלו.
4.בדקו אחוז רווח המציעים לכם . אחוזי הרווח המומלצים הם בין 70% ל 75% .בעקרון ,כדאי לבחור במוצרים עם אחוזי רווח מעל 60%. שימו לב כמובן לעלות המוצר. אם בחרתם מוצר העולה 20 דולר , רווח של 75% אחוז יהיה קטן ממוצר העולה 49 דולר ומציע 65% לדוגמא.
5.ראו את הרווח המציעים לכם בדולרים. חשבו את הרווח לפי אחוז מהמוצר והשוו למספר המופיע בדולרים. לדוגמא: על מוצר העולה 49.9 דולר ומציע 70% רווח על כל מכירה, תקבלו 37.5 דולרים. באם ראיתם בשורת ההצעה הדולרית מספר אחר, לדוגמא : 23 דולר , זה אומר שככל הנראה אחוז החזרות לקוח למוצר זה- גבוה. התרחקו מוצר זה .
6.אפשר לבחור , כמה מוצרים בקליק בנק ,ולפרסם אותם בדף נחיתה.
בהצלחה.

רמי ישראלי , WebMaster ,עוסק מעל עשור בתחום שיווק ובנית אתרי אינטרנט. מפעיל אתר www.BoomBoom.co.il בנושא הכנסה נוספת. ואתר www.behealthy.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב